راهنمای داوطلبان شرکت در آزمون زبان انگلیسی آیلتس
نوشته شده توسط : admin

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آزمون زبان انگلیسی برای چه کسانی است؟ دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی  IELTS Life Skills /آزمون زبان انگلیسی مهارت‌های زندگی آیلتس،به طور خاص برای افرادی طراحی شده که تحت ویزای انگلستان و مهاجرت (UKVI) به اثبات توانایی گفتاری و شنیداری خود در زبان انگلیسی (به عنوان بخشی از درخواست خود) نیازدارند.

آزمون‌های زبان انگلیسی موجود در سراسر جهان عبارتند از:

ویزا برای اعضای 'خانواده یک فرد ساکن' - انگلیس، ویزای کار یا اشتغال بدون حق اقامت - انگلیس، تابعیت - انگلیس. آزمون برای اخذ ویزای انگلستان و مهاجرت، شامل تأیید مهارت‌های گفتاری و شنیداری زبان انگلیسی است.

آزمون زبان انگلیسی آیلتس برای چه کسانی است؟

 آزمون مهارت‌های زندگی زبان انگلیسی آیلتس،به طور خاص برای افرادی طراحی شده که تحت ویزای انگلستان و مهاجرت   (UKVI) به اثبات توانایی گفتاری و شنیداری خود در زبان انگلیسی (به عنوان بخشی از درخواست خود) نیاز دارند. ویزای 'خانواده یک فرد ساکن'، خاص افرادی است که می خواهند نزد یکی از اقوام، همسر یا شریک زندگی خود که از قبل در انگلستان به طور دائم زندگی می‌کند، بمانند. خاص افرادی است که در حال حاضر در انگلستان مشغول کار یا تحصیل ولی بدون حق اقامت هستند و می‌خواهندحق اقامت دائمی بگیرند. تابعیت، خاص افرادی است که می‌خواهند شهروند انگلیس شوند. برای سایر دسته‌های ویزاهم می‌توان از آزمون آیلتس استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی استفاده از  آزمون زبان انگلیسی آیلتس یاIELTS Life Skills / مهارت‌های زندگی آیلتس برای ویزای انگلستان و مهاجرت، به www.ielts.org/unitedkingdom  رجوع کنید.

قالب آیلتس زبان انگلیسی در آزمون

مهارت‌های زندگی زبان انگلیسی آیلتس،یک آزمون گفتاری و شنیداریِ زبان انگلیسی حضوری است که طی آن شما در حضور یک ممتحن، و همراه با یک داوطلب دیگرآزمون خود را خواهید داد. قالب و موارد خواسته شده در آزمون:  به زبان گفتاری گوش دهید و به آنها پاسخ دهید، از جمله روایتهای ساده، جملات، سوال‌ها و دستورالعمل‌های تک‌ مرحله‌ای زبان انگلیسی ، بایداطلاعات، احساسات و نظرات اساسی خود را در مورد موضوعات آشنا بیان کنید. باید با شخص دیگری در باره یک موقعیت و موضوعات آشنا به زبان انگلیسی گفتگو کنید. فایل شنیداری از جمله اطلاعات مستقیم زبان انگلیسی و روایتها را گوش کنید و به آنها پاسخ دهید، و توضیحات و دستورالعمل‌های مستقیم را دنبال کنید. با استفاده از جملات مناسب زبان انگلیسی ، اطلاعات، احساسات و عقاید خود را در مورد موضوعات آشنا بیان کنید. با یکیا چند نفر در یک موقعیت آشنا صحبت و نکات مربوطه را بیان کنید؛ به صحبت‌های آنها پاسخ دهید تا در مورد موضوعات آشنا به درک مشترکی در زبان انگلیسی برسید.

اهداف آیلتس زبان انگلیسی در مکالمه

این اهداف در زبان انگلیسی می‌تواند شامل این موارد باشد:  توصیف کردن، نظر دادن، دادن اطلاعات شخصی، بیان علایق، نظر دادن، درخواست اطلاعات یا توضیحات، موافقت و مخالفت، توضیح دادن، دلیل آوردن یا توجیه کردن، تصمیمگیری، پیشنهاد کردن، انتخاب کردن، علاوه بر وظایف فوق، وظایف زیر هم ممکن است مد نظر باشد:  مقایسه در زبان انگلیسی ، نشان دادن تقابل، علت، دلیل یا هدف،اولویتبندی، برنامه‌ریزی، متقاعد کردن، روایت کردن به زبان انگلیسی ، درمورد وقایع گذشته یا آینده سوال کردن، بیان اطمینان یا احتمال وقوع چیزی در آینده.

مهارت‌های زندگی زبان انگلیسی آیلتس

صحبت کردن و گوش دادن: می توانید برای آزمون زبان انگلیسی IELTS Life Skills/ مهارت‌های زندگی آیلتس، در مکان‌های آزمون زبان انگلیسی در کشور انگلستان و یا سایر اماکن مربوطه در سراسر جهان شرکت کنید. برای یافتن نزدیکترین مرکز آزمون زبان انگلیسی IELTS Life Skills/ مهارت‌های زندگی آیلتس به www.ielts.org/testcentres مراجعه کنید.برای آزمون زبان انگلیسی خود آماده شوید: برای کمک به شما در آماده شدن برای آزمون‌تان، نمونه‌های آزمایشی زبان انگلیسی رایگان در آدرس www.ielts.org/lifeskills وجود دارد که می‌توانید آنها را دانلود کنید. نتایج شما معمولاً ظرف مدت هفت روز بعد از آزمون زبان انگلیسی در دسترس خواهد بود. شما در این آزمون زبان انگلیسی یکی از دو نتیجه را خواهید گرفت: پذیرفته و یا مردود، مردود به این معنی است که شما موفق نبوده‌اید و نمی‌توانید از نتیجه آزمون زبان انگلیسی خود برای اهداف مهاجرت استفاده کنید. در آدرس www.ielts.org/lifeskills با این مورد بیشترآشنا شوید. اگر در مورد مهارت‌های زندگی آیلتس سوالی دارید که در وبسایت به آن پاسخ داده نشده، می‌توانید از فرم پرس‌و‌جوی موجود در آدرس سایت استفاده کنید.اطلاعات بیشتر در مورد درخواست ویزای انگلیس را در www.gov.uk مشاهده کنید.شرکای آزمون زبان انگلیسی آیلتس، حق داوطلبان آزمون را برای حفظ حریم خصوصی‌شان به رسمیت می‌شناسند و از آن حمایت می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.ielts.org/privacy مراجعه کنید. برای اطلاع از چگونگی استفاده از آزمون آیلتس و یا شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی Diako.ir ، IELTS Life Skills/ مهارت‌های زندگی آیلتس، ویزای "خانواده یک فرد مستقر"، حق اقامت دایم و تابعیت، به www.ielts.org/life مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: آموزش آنلاین زبان انگلیسی , آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان , زبان انگلیسی , دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: